210 4910550

Όροι και προυποθέσεις

Αποστολές & Παραδόσεις

Οι αποστολές και παραδόσεις των παραγγελιών γίνεται με την χρήση ταχυδρομικών υπηρεσιών ανάλογα με την τοποθεσία της διεύθυνσης παραλήπτη. Το κόστος αποστολής υπολογίζεται κατά την στιγμή της υποβολής της παραγγελίας. Όποτε είναι διαθέσιμη υπηρεσία πληρωμής με αντικαταβολή, αυτή χρεώνεται επί πλέον και προστίθεται στο κόστος αποστολής.

Ο χρόνος παράδοσης, ανάλογα με την διαθεσιμότητα του είδους, είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες.

Ενδεικτικά ελάχιστα κόστη αποστολής είναι 3€ εντός Αττικής και 5€ εκτός Αττικής. Η πληρωμή με αντικαταβολή επιβαρύνει το κόστος μεταφορικών με 2€. 

Συνίσταται ιδιαίτερη προσοχή όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας. Ελέξτε προσεκτικά αν τα παραδιδόμενα είδη είναι αυτά που παραγγείλατε, ότι είναι σφραγισμένα στην συσκευασία τους και ότι η συσκευασία δεν έχει πειραχτεί. Αν κάτι από τα παραπάνω δεν συμβαίνει, μην παραλάβετε την παραγγελία σας και ζητήστε να γίνει άμεση επιστροφή. 

Προσωπικά δεδομένα & Ασφάλεια

Μία απαίτηση για οποιαδήποτε συναλλαγή σας με το κατάστημά μας είναι να μας ανακοινώσετε κάποιες προσωπικές σας πληροφορίες. Όταν βάλετε κάποια παραγγελία θα σας ζητήσουμε το όνομά σας, την διεύθυνση στην οποία θα στείλουμε την παραγγελία σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και την διεύθυνση ηλεκτρονοκού ταχυδρομείου σας. 

Αυτές οι πληροφορίες δεν θα ανακοινωνθούν με κανέναν τρόπο, δεν θα αποκαλυφθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κάτι τέτοιο ζητηθεί από κάποια δημόσια αρχή (δικαστήριο κλπ). Τα ευαίσθητα δεδομένα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ περιοδικά από την βάση δεδομένων μας μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.

Επιστροφές & Αντικαταστάσεις

Μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη που αγοράσατε από το κατάστημά μας με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας χωρίς καμία υποχρέωση να μας ανακοινώσετε τον λόγο της υπαναχώρησής σας, πριν την παρέλευση 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας. Σε αυτήν την περίπτωση θα χρεωθείτε μόνο με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας σας. 

Αν αγοράσατε κάποιο προωθητικό πακέτο, πρέπει να επιστρέψετε το πλήρες πακέτο (όλα τα είδη που περιέχονται στο πακέτο) στην αρχική του κατάσταση. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει για όλο το πακέτο. 

Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, όλα τα είδη πρέπει να είναι σφραγισμένα στην συσκευασία τους και στην κατάσταση που ήταν όταν τα παραλάβατε και να συνοδεύονται από το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς.

Για αποφύγετε ταλαιπωρία, παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά τα είδη που αγοράσατε κατά την στιγμή της παραλαβής, για οποιοδήποτε λάθος στα είδη, και την συσκευασία η οποία πρέπει να είναι απαραβίαστη και σε καλή κατάσταση.

Τα είδη πρέπει να επιστραφούν στην διεύθυνση που είναι γραμμένη στην συσκευασία στην περιοχή "Αποστολέας".

Όταν επιστρέφετε τα είδη που αγοράσατε και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής και αποστολής που επιλέξατε για την παραγγελία σας, τα χρήματα θα σας επιστραφούν 1 - 5 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων ειδών από εμάς. 

Όλα τα είδη συνοδεύονται από εγγύηση του κατασκευαστή η οποία μπορεί να επεκτείνεται από εμάς. Αν συμβεί κάποια δυσλειτουργία σε κάποιο είδος που αγοράσατε από το κατάστημά μας, τότε, αφού βεβαιωθείτε ότι η δυσλειτουργία καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος, συσκευάστε το προσεκτικά και αποστείλετέ το στην διεύθυνση του καταστήματος μας συνοδευόμενο από το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς. Το είδος θα ελεγχθεί από εμάς, θα αντικατασταθεί ή θα επισκευαστεί χωρίς δικά σας έξοδα και θα σας αποσταλεί στην διεύθυνση σας. Σε αυτήν την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά έξοδα της αποστολής και παραλαβής του προϊόντος.

Παραγγελίες

Η επεξεργασία των παραγγελιών ξεκινά μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή τους από το σύστημά μας. Ο χρόνος παράδοσης περιγράφεται στην παράγραφο "Αποστολές & Παραδόσεις". Οι παραγγελίες μπορούν να ελεγχθούν από τον σύνδεσμο "MY ORDERS" στην σελίδα "ACCOUNT".

Αν ένα είδος ή προωθητικό πακέτο δεν είναι διαθέσιμο όταν εισάγετε την παραγγελία σας, τότε θα ενημερωθείτε ανάλογα και είτε το είδος θα κρατηθεί σαν "εκκρεμής παραγγελία" για να αποσταλεί αργότερα όταν θα είναι διαθέσιμο, είτε θα γίνει μία μερική ακύρωση της παραγγελίας σας, ανάλογα με την επιλογή σας. Θα γίνει επιστροφή χρημάτων που θα αντιστοιχεί στην ακυρωμέη γραμμή της παραγγελίας σας. 

Πληρωμές, Τιμές & Προωθητικές ενέργειες

Το κατάστημά μας προσφέρει τις παρακάτω μεθόδους πληρωμής:

Πιστωτική κάρτα: Δεχόμαστε visa και mastercard. Αν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την μέθοδο, θα χρειαστεί να δώσετε ένα σωστό αριθμό πιστωτικής κάρτας, το όνομα του κατόχου, την ημερομηνία λήξης της και τον αριθμό επικύρωσης (cvv). Η μέθοδος πληρωμής με πιστωτική κάρτα είναι ασφαλής και κρυπτογραφημένη. Δεν αποθηκεύονται δεδομένα πιστωτικών καρτών στην βάση δεδομένων μας. Τα δεδομέα της πιστωτικής σας κάρτας ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ μόλις πιστοποιηθεί η πληρωμή σας και η παραγγελία σας ξεκινά την επεξεργασία της.

Paypal: Αυτή η μέθοδος απαιτεί να έχετε έναν λογαριασμό paypal. Θα προωθηθείτε στον paypal λογαριασμό σας για να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή θα κατευθυνθείτε πάλι πίσω στον ιστότοπό μας για να συνεχίσετε τις αγορές σας. 

Αντικαταβολή: Αυτή η μέθοδος ισχύει μόνο για την Ελλάδα και μόνο εφόσον παρέχεται από την μέθοδο αποστολής που έχει επιλεγεί. Με αυτή την μέθοδο πληρώνετε κατά την παραλαβή των ειδών. Μόνο μετρητά είναι αποδεκτά με αυτή την μέθοδο, για αυτό πρέπει να φροντίσετε να εχετε στην διάθεσή σας το ακριβές ποσό όταν περιμένετε παράδοση της παραγγελίας σας. Αυτή η μέθοδος έχει μία επί πλέον χρέωση που προστίθεται στο κόστος αποστολής.

Κατάθεση σε τράπεζα: Με αυτή την μέθοδο πληρώνετε καταθέτοντας το αντίτιμο σε τραπεζικό λογαριασμό. Μόλις ολοκληρώσετε την κατάθεση, στείλτε ένα email στην διεύθυνση sales@nrgspot.gr, γράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας στο θέμα ("πληρωμή για την παραγγελία με αριθμό <ο αριθμός της παραγγελίας σας>"). Στην συνέχεια κάντε μία σάρωση της απόδειξης κατάθεσης και επισυνάψτε την στο email. Μόλις πιστοποιηθεί η κατάθεση σας από το λογιστήριο μας, θα αρχίσει η επεξεργασία της παραγγελίας σας. Κάντε την κατάθεση σε κάποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς. Όλοι έχουν ως όνομα δικαιούχου το "ΚΟΝΤΟΔΗΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ".

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ IBAN 
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 33361447726 GR19 0110 3330 0000 3336 1447 726
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5106-058412-326 GR64 0172 1060 0051 0605 8412 326
EUROBANK 0026.0013.82.0200982618 GR29 0260 0130 0008 2020 0982 618

 

Σημειώστε ότι όλες οι μέθοδοι πληρωμής εκτός από την κατάθεση σε τράπεζα έχουν επί πλέον χρέωση. Η πληρωμή, ανεξάρτητα με την μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε, πρέπει να πιστοποιηθεί πριν από την έναρξη της επεξεργασίας της παραγγελίας. Παραγγελίες που δεν έχουν πληρωθεί, ή δεν έχει γίνει πιστοποίηση της πληρωμής τους, ακυρώνονται μετά από παρέλευση 10 εργάσιμων ημερών, αφού ενημερωθείτε με ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.

Κατά καιρούς γίνονται από το κατάστημά μας προωθητικές ενέργειες, είτε με την μορφή προωθητικών πακέτων, τα οποία είναι 2 ή περισσότερα είδη μαζί με την μορφή πακέτου σε ειδική τιμή, είτε σαν εκπτώσεις περιορισμένης διάρκειας. Όταν κάνετε τις αγορές σας ελέγξτε τις προωθητικές πριν βάλετε την παραγγελία σας, ώστε να επωφεληθείτε από αυτές. Αν για παράδειγμα αγοράζετε ένα προϊόν το οποίο βρέσκεται σε προωθητικό πακέτο αν κάποιος αγοράσει 2, μπορεί να επιθυμείτε να επωφεληθείτε από αυτό. 

Οι τιμές των ειδών περιέχουν ΦΠΑ.

Οι τιμές των ειδών μπορούν να αλλάξουν ή οι προωθητικές ενέργειες να τερματιστούν χωρίς ειδοποίηση. Οι τιμές των ειδών ή τα προωθητικά πακέτα που περιέχονται σε μία παραγγελία δεν επηρρεάζονται.

Έλεγχος & Ακύρωση Παραγγελιών

Μπορείτε να ελέγξετε τις παραγγελίες σας μπαίνοντας στον λογαριασμό σας από τον σύνδεσμο "ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ". Από αυτήν την οθόνη μπορείτε να ελέγξετε ή να τυπώσετε τις παραγγελίες σας, ή να κάνετε επαναπαραγγελία, να δημιουργήσετε δηλαδή μία νέα παραγγελία η οποία είναι αντίγραφο αυτής που βλέπετε.

Μπορείτε να ακυρώσετε μία παραγγελία που κάνατε, μερικά ή συνολικά, χωρίς να είστε υποχρεωμένοι να δηλώσετε τον λόγο για τον οποίο την ακυρώνετε, στέλνοντας ένα email στο sales@nrgspot.gr γράφοντας στο θέμα "Ακύρωση παραγγελίας <ο αριθμός της παραγγελίας σας>". Στο σώμα του μηνύματος εξηγήστε καθαρά αν επιθυμείτε συνολική ή μερική ακύρωση, και στην περίπτωση της μερικής, γράψτε τα είδη της παραγγελίας που επιθυμείτε να ακυρώσετε. 

Η ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή από την δημιουργία της ως την έναρξη της αποστολής της. Όταν τα είδη της παραγγελίας έχουν αποσταλεί, δεν μπορεί να γίνει καμία ακύρωση. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη μετά την παραλαβή τους. 

Θα γίνει πλήρης επιστροφή των χρημάτων σας για τα είδη που ακυρώσατε.

Ενημέρωση προσωπικών πληροφοριών

Οι πληροφορίες του λογαριασμού σας κρατούνται στην βάση δεδομένων μας και αποτελούνται από το πλήρες όνομα σας, το email σας, την διεύθυνση χρέωσης και διεύθυνση αποστολής, το τηλέφωνό σας, όπως και τις παραγγελίες που έχετε κάνει, τα είδη που έχετε αγοράσει κλπ. Οι πληροφορίες του λογαριασμού σας μπορούν να αλλαχτούν από εσάς οποιαδήποτε στιγμή μπαίνοντας στον λογαριασμό σας και παίρνοντας τις κατάλληλες επιλογές από το μενού στα αριστερά της οθόνης.